رضایت شما افتخار ماست

پارسایان مفتخر است که در طول ۲۰ سال فعالیت حرفه ای در زمینه نگهداری سالمندان و تلاش مستمر برای خدمت رسانی به هموطنان محترم، توانسته است در کنار مجموعه بزرگی از متخصصین و پرسنل مجرب و دلسوز، رضایتمندی شما عزیزان را از خانه سالمندان پارسایان کسب نماید.

بهزیستی شمیرانات

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های صادقانه و در خور تحسین مدیریت مجموعه پارسایان و کلیه همکاران گرامی در آن موسسه تبریکات صمیمانه را همراه با سلامتی و بهروزی برای شما عزیزان ، خانواده محترم و جامعه شریف مورد هدف سازمان از درگاه ایزد متعال مسئلت مینمایم.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور – دکتر یحیی سخنگوی

جناب آقای دکتر مهدی اوجانی

مدیرعامل موسسه نوژان پارسایان ایساتیس – مرکز توانبخشی مراقبتی شبانه روزی سالمندان پارسایان

توسعه خدمات سازمان بهزیستی در بخش غیردولتی، همواره نویدبخش گسترش کمی و کیفی برنامه های توانبخشی و مراقبتی است. ارزشیابی خدمات مراکز نیز فرصتی را مهیا ساخته است تا متولیان امور سالمندان در بخش های دولتی و غیردولتی با بررسی منصفانه نقاط قوت و ضعف خود، دیدگاه های خویش را در اتخاذ راهکارهای علمی و رفع کاستی های موجود به یکدیگر پیوند دهند.

بدون شک اجرای موفقیت آمیز طرح “پایش مراکز غیردولتی شبانه روزی و ارائه خدمت در منزل معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن” و کسب رتبه نمونه توسط آن مرکز در بین مراکز کشور با مدیریت صحیح و همکاری متعهدانه آن موسسه میسر گردیده است.

لذا ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدبرانه شما امیدوارم در سایه الطاف بی پایان خداوند، استفاده ی بهینه از منابع و ظرفیت های کارشناسی موجود در مرکز و تعامل موثر با فعالان امور سالمندان در حوزه های علمی و اجرایی بتوانید مسیر پرافتخار پیشین را با گام هایی مصمم تر از گذشته بپیمایید.

هیئت مدیره مرکز سالمندان آراد

سرکار خانم منیژه نیک مهر

مسئول فنی محترم مرکز سالمندان پارسایان

اینک که تلاشهای ارزنده سرکار عالی در افتتاح مرکز سالمندان آراد را مشاهده نمودیم، تردید نداریم که شما نیز به سبب ارتقاء سطح کیفی خدمات پزشکی، پرستاری، توانیخشی و روان شناسی و جلب رضایت سالمندان عزیز خرسند خواهید شد، لذا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه و بی دریغ شما در امر تجهیز و راه اندازی مرکز سالمندان آراد، امیدواریم که در سایه ایمان ژرف و توان علمی بالای خویش بتوانید اندیشه زندگی سالم در روند خدمات رسانی به سالمندان را بیش از پیش محقق سازید.

حسن محصص ۱۳۹۲/۱۰/۱۳

پارسایان کسی است در عالم                 که کمر خدمت بشر بسته است

عده ای پارسا ز تهران هم                  پیشرو دیگران در این رشته است

پی نهادند یکی سرای مهم                    بهر اسکان جمع سالمندان

تا یک سالمند آماده                        جای خوبی بگیرد او سامان

نام این مرکز است پارسایان                سالمندان بروی یک میزان

سالمندی که چون پذیرش یافت                نبود فرق بین همدگران

چند سالی است اندر این بنگاه              ساکنند جمله پیران ناآگاه

دسته ای نیز از زن و مردان                همه معلول جسم و هم آگاه

با مدیری که هست با تدبیر                 نیک مرد است دکتر اوجانی

هم پرستار آزموده به کار                  همه چون گوهرند از کانی

سرپرستار نیک مهر بود                     بانویی نیک سیرت و باهر

همه دانند کاین زن پرکار                  هست در کارها بسی ماهر

ای محصص چنان که خود دانی                 نکنی ترک تو ز پارسایان

در زمان مدیر اوجانی                      هست این جایگه بسی شایان

مراتب سپاس و قدردانی مان را نسبت به یاری رسانی مدیریت مجرب مرکز توانبخشی پارسایان و همچنین پرستاران کوشا و مهربان  ابراز داشته و توفیق روز افزون ایشان را در انجام خدمات انسان دوستانه از ایزد منان خواهانیم.

خانواده مقدسی

از اینکه عزیزم را به پارسایان سپردم احساس امنیت میکنم، از شما ممنونم که در نگهداری از مادرم ما را یاری میکنید. در ضمن از تیم پزشکی و مخصوصا فیزیوتراپی کمال تشکر را دارم.

خانواده کیایی

از روزی که مادرمان در مرکز شما حضور دارد کاملا تفاوت بین پارسایان و مرکز سالمندان قبلی که مادرم در آن حضور داشت را احساس کردیم. رسیدگی منظم شما واقعا به ما دلگرمی میده. ممنون از شما و خدمات خوبتون.

خانواده یوسفی

خسته نباشید میگم به تیم قوی آسایشگاه که در هر زمان از ۲۴ ساعت عزیزانمان را نگهداری میکنند و به آنها در این روز های سخت کرونایی خالصانه سرویس میدهند.

خانواده میرزایی

سرکار خانم نیک مهر

با توجه به زحمات شما و تیم عزیزتان مادرم با موفقیت و سلامت کامل از مرکز ترخیص شد. از طرفی از شما و آقای دکتر اوجانی که در این هفت ماه به من دلگرمی دادین و از هیچ چیز برای مادر عزیزم دریغ نکردید نهایت تشکر را دارم.

خانواده رکنیان

به پاس تلاش و زحمات مستمر مدیریت محترم و شایسته و دیگر کارکنان عزیز  در راستای نگهداری از سالمندان بویژه پدر عزیزمان از شما کمال تشکر را داشته و از صمیم قلب سلامتی و توفیق روز افزونتان را از درگاه خداوند بزرگ آرزومندیم.

خانواده کریمی

به دلیل مریضی شدید پدرم و غیر ممکن بودن نگهداری ایشان در منزل مجبور به انتخاب مرکز سالمندان شدم. متاسفانه با این کار نه تنها وضعیت پدرم بد تر شد بلکه روز به روز استرس من بیشتر میشد تا اینکه با پارسایان آشنا شدم، از روزی که پدر را به این مرکز منتقل کردم واقعا تفاوت را احساس کردم. پدرم مثل خانه خودش پارسایان را دوست دارد.

خانواده امینی

پارسایان فقط یک مرکز سالمندان نیست، ۵ ساله که با شما آشنا شدم و حتی یک بار هم خطایی از شما و تیمتون ندیدم، مادرمان به لطف شما و خدمات فیزیوتراپی خوبتون امروز حالش خیلی بهتره، از شما خانم نیکمهر و آقای دکتر اوجانی از صمیم قلب ممنونم . باشد که بتوانیم زحمات شما را جبران کنیم

خانواده قادری

با اینکه فقط سه ماهه که سالمندمان را به پارسایان منتقل کردیم ولی تفاوت رفتار پرسنل رو کاملا احساس کردیم ، دلیل انتقال ما تاثیر ویروس کرونا بر سالمندان بود که خوشبختانه در این خانه سالمندان این مورد به خوبی رعایت میشه ، از خانم نیک مهر و پرسنل محترم پارسایان ممنونم.

خانواده اصغر زاده

خانم نیک مهر عزیز مدیریت محترم مجموعه

از لطف و محبت شما واقعا بسیار ممنون و خوشحال هستم. خدا خوبی شما را حتما تلافی میکنه. من مطمئن هستم که مادرم در این شش سال و نیم گذشته محبت خاصی از شما دیده، سلامت و خوش باشید.

خانواده شاهنده

خانم نیک مهر گرامی مدیریت محترم پارسایان

سپاس از شما و محبتتان، شما آخرین افرادی بودید که پدر را دیدین . سپاس از نگهداری خوبتون، باعث افتخار بود که پدر پیش شما بودند.

خانواده بحری

راستش اصلا فکر نمیکردیم که با این وضعیت کرونا شب یلدا مراسم به این خوبی برای سالمندانمان برگزار کنید، وقتی که عکس ها و فیلم های مراسم شب یلدا را دیدم واقعا خوشحال شدم . پدرم خیلی این شب را دوست دارد و ازتون ممنونم که تا این حد به ما و سالمندان اهمیت میدهید.

خانواده انصاری

خانم نیک مهر عزیز، بانوی نیک و مهربان

از تمام محبتهاتون و رسیدگیهاتون برای رسیدگی به مادر نازنینم از شما و آقای دکتر و تمام پرسنل از خود گذشتتون یک دنیا تشکر میکنیم و براتون آرزوی موفقیت داریم. ممنون که خنده مادرم را تا آخرین لحظه برامون به یادگار گذاشتید، خداوند تک تکتان را برای خانواده هایتان و خانواده هایمان حفظ کند. زنده باد وجودتان، زنده باد موسسه پارسایان

خانواده صدیق

من واقعا بابت تولدی که برای مادرم گرفتید تشکر میکنم، نمیدانید که چقدر ما را خوشحال کردید چون خوشحالی مادر خوشحالی ماست . امیدوارم بتونم گوشه کوچکی از زحمات شما را جبران کنم. مادر همیشه از پرسنل تعریف میکنند خصوصا از شما خانم نیک مهر که جایگاه ویژه ای پیشش دارید، برایتان سلامتی و موفقیت در همه مراحل زندگی آرزو دار

اسکرول به بالا

تماس با ما

شماره واتساپ

شماره واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

ما را در اینستاگرام ببینید

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

صفحه فیسبوک پارسایان

برگشت به منوی تماس ها